28 Şubat 2013 Perşembe

Ne Oldu Bize - Mehmet ve Murat


O mutlu gunlerimiz
Biter derlerdir inanmazdim
Bizim askimiza ben
Herseyimle baglandim

Ozluyorum birtanem
Ozluyorum cantanem
Soruyorum kendime
Ne oldu bize

Aramiza sanki bir sogukluk girdi
Yanimdasin ama ben hissedemiyorum seni
Aklinda ayrilik mi var
Soylede bende bileyim yar
Bu sessiz tavirlarin inan cok
Cok uzuyor beni

Eskiden gozlerinden sevgimizi okurdum
Masalmis hersey bak bir varmis bir yokmus
Bilmiyorum ben ne yaptim
Sadece sana taptim
Belkide hatam buydu
Sana cok yalvardim

Bilmiyorum ben ne yaptim
Sadece sana taptim
Belkide hatam buydu
Sana cok yalvardim

Aramiza sanki bir sogukluk girdi
Yanimdasin ama ben hissedemiyorum seni
Aklinda ayrilik mi var
Soylede bende bileyim yar
Bu sessiz tavirlarin inan cok
Cok uzuyor beni

-SiiR-
Anlam veremiyorum
Anlam veremiyorum bana bu son gunlerdeki davranislarina
Ellerin, bana bakislarin buz gibi, usutuyor yuregimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder