12 Şubat 2013 Salı

Yalan - Musa


Seni sevmiyorum diyorsun
Agizindan cikani kulagin duysun
Seni terkeederim diyorusun
Bebegim agizdan cikanlari kulagin duysun
Yalan yalan
bunlarin hepsi yalan
inan inan
senin o sevgin yalan
isigin olurum sönmem
melegin olurum ölmem
dünyayi bile durdursalar artik ben dönmem
görmem senden baskasini
evet sen aldin canimi
senin icin ailemi bile sildim dogruyu söyle yalanmi
kimsin?
istedigini sayanmi?
kendini begenmis bayanmi?
seviyorsun yalanmi?
tanrim dünya batarmi?
melek beni satarmi?
satmaz!
suratina bakarmi?
bakmaz!
bunun kalbi takmaz
cehennemde yanmaz
hani bu beni seviyor
geceleri yatamaz
mutluluk kapimi calmadi
dalimda yaprak olmadi
ilk ve son askimdin zamaninda baskasida olmadi
aglama biliyorum beni sevdigini
daha gözyasim kalmadi
eger senin gözyasin kaldiysa hicbiri benim icin akmadi
gözler hayatta yalan söylemez dedin benimle alay ettin
oysa senden artik ayriliyorum deyip cekip gittin
ben mutlu olamadim insallah sen olursun seni cok sevdim
hayat garip geceleri telefonda sana asingen bendim
konussana birtanem askim derdimi daha hic dinlemez oldun
baristigimiz günde ictim iste ben dünya yeniden dogdum
sen yanimda olmayinca bir cocuk gibi karanlikta yatarim
kalp atisini duyamayinca fena oluyorum gözlerimi kapatamiyorum
elimde degil napim senden baska kimseyi sevemiyorum
göremiyorum önüm cok sisli kalbim var ama yok hissi
dünyada sevdigim tek kisi duyamiyorumki cok sessiz
bundan sonra ne yaparsan yap nasilmis bensiz?
ben sensiz geceleri yatamamgecmisteki fotograflari yakamam
inan bana askim hersey yalan
bugüne gökyüzüne kayan yildiz kimdi biliyormusun? bendim
kalbim yaniyor okyanus bile söndüremez seni sevendim
gözlerimde halaki cocuk aglar buna inan deli gibiyim
mevsimsiz tek basina solmus boynunu bükmüs cicek gibiyim
ben sarki yaptim hep yildizlar cosup uyanmis kirilmis
duygularim sabirsiz demir cocuk kadar günahsizmis
sen beni degil kendini aldattin kendi askini sattin
gözyasini kurutup saklayip sadece kendine yanattin
kinden acidan nefretten haric bana hicbirsey vermemissin
bugün anladim sen beni aslinda hic kalpten sevmemissin
hayalim kayboldu hayatim mahfoldu
kiyida kösede suratli yolda gülüsümle yaski yokoldu
bakma saate cok gec oldu doldu gözler yalanci sözler
ona buna degil sen kendine söz ver
özlem dedin gectin hemen
güzel dedim gittin hemen
gözlerin dedim biktin benden
bundan sonra hic geri dönüs yok
bilmek istemistim acaba neden
umutsuz askimi kalbime gömüp sana mutluluklar diliyorum
gidiyorum gözlerimde yaslarimla sana simdi veda ediyorum
kirpigini rüzgar neyse her baktigin yere kan damlar
iyi dalgani gectin ama dikkat et melekler aglarlar
askin sarabindan bilmeden ictim sevda yolundan bilmeden gectim
bir sevmek bin defa ölmekmis bindefa ölüpte bir kere ölmemekmis
korkum senden degil kaderdendi inan bana yaban ellerden degil
yaban elleri birak bosver bebegim sen biraktin beni
tanrimisin öldürdün sen beni keske sevmeseydim ben seni
icki icmemin sebebi sendin bunu bil bana derdin hep serseri
aglama sakin sevmek yasamak ölmek kumar gibi olsada
melekler rüyana girip her gün hesabini derdini sorsada
beni yerden yere vurmayin yillarsiz sevinip durmayin cocuklar
bilemezsin bilemezsin seni nasil sevdigimi
silemezsin silemezsin o yasanmis günlerimizi
biliyormusun askim seni nasil sevdigimi
karanlik gecelerime isik ol melegim
ben sensiz ne yaparim
sen iste öleyim
simdi anladim
hersey cok gec
cooookkkkkkkk gecccc

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder