12 Şubat 2013 Salı

Tak Etti - Murat Pirpir


Ona suna buna mi sormali yani
Nasil biter bu ayrilik hali
Özledim biraz sokul bari
Ufak bir öpücük kirma beni
Azicik aralasan balli kalbini
Oradan süzülür girerim içeri
O gülüsün havali gelisin
Bilsen seni nasil özlemisim

Çiçek sermeli yollarina
Türküler okunmali deli deli
Baharlari getirmeli kis olunca
Ismini yazmali gökyüzüne
Sularin ateslerin üzerine
Sen benle ben senle delicesine

Tak etti canima gel yanima
Gül yüzlü yarim gülsene bana
Tak etti artik tak etti canima
Çok özledim yine gel

Tak etti canima gel yanima
Gül yüzlü yarim gülsene bana
Tak etti artik tak etti canima
Pek özledim yine gel

Günler haftalar aylar geçti
Haber yok artik dönmez dendi
Ümidi kestim boynumu büktüm
Günde belki bin kere öldüm
Sensizlikten midir bilmem
Kusura bakmasinlar gülemem
Dönüp dönemeyecegini bilemem
Ama bu kadar naza da hiç gelemem

Çiçek sermeli yollarina
Türküler okunmali deli deli
Baharlari getirmeli kis olunca
Ismini yazmali gökyüzüne
Sularin ateslerin üzerine
Sen benle ben senle delicesine

Tak etti canima gel yanima
Gül yüzlü yarim gülsene bana
Tak etti artik tak etti canima
Çok özledim yine gel

Tak etti canima e gel yanima
Gül yüzlü yarim gülsene bana
Tak etti artik tak etti canima
Pek özledim yine gel

Tak etti canima e gel yanima
Gül yüzlü yarim gülsene bana
Tak etti artik tak etti canima
Çok özledim yine gel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder