25 Şubat 2013 Pazartesi

Sor - Mercan Alev


Hiçbir sarki layik degil
hiçbir söz anlatir degil
dünya yansa mümkün degil
bu askin son sözü yokki

biter deme sonu yokki
senden kalan seni olan
benim degil yalan yalan yalan

dün geç kaldik bu gün erken
gençlik elden gitti onu ziyan
sor gecelerden sor sor gündüzlerden
sor sor kime istersen ögrenemezsin
sor yasadigindan sor rüyalarindan
sor bilenlerden sor anlatamazlar

sana olan askimi canim
sana olan hayranligimi
düsünemezsin nasil sevdim
çok beterim

basima bela güzelligin
açilamam ki elindeyim
düsünemezsin nasil sevdim
herseyden çok

asktan öte bir yerlerde
bulustuk senle el ele
mutlu ya da mutsuz bosver
hayat böyle geçer gider
senin askin bana yeter
kim anlar ki halimizden
sevgi saygi hiç gitmesin bizden
gözümüzden gönlümüzden
birtek huzur geçsin aramizdan

sor gecelerden sor sor gündüzlerden
sor sor kime istersen ögrenemezsin
sor yasadigindan sor rüyalarindan
sor bilenlerden sor anlatamazlar
sana olan askimi
sana hayranligimi
düsünemezsin nasil sevdim
çok beterim
basima bela güzelligin
açilamam ki elindeyim
düsünemezsin ki nasil sevdim
herseyden çok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder