18 Şubat 2013 Pazartesi

Sarhoşken Pişkin Ayıkken Pişman - Melis Danişmend


Zayif bir gününde miydin?
Mesela kafan bozulmus
Hayata küsmüs
Yasarken ölmüs olabilir miydin?

Her seyi bos vermis
Artik hiç fark etmez demis
O yüzden içmis
O yüzden içmistin
Mi?

Kim var kim yok etrafinda
Diye bakmamis
O yüzden es dost vicdan saymamis
Ve ona atlamissin

Kim var kim yok etrafinda
Diye bakmamis
O yüzden geçmis gelecek yok sayip
Ona saldirmissin

Sen onun cebinde
O benim elimde
Ben senin üstünde
O benim altimda
Nasil, nasil mümkün olur?

Zayif bir gününde miydin?
Mesela için burkulmus
Hayata küsmüs
Yasarken ölmüs olabilir miydin?

Kim var kim yok etrafinda
Diye bakmamis
O yüzden es dost vicdan saymamis
Ve ona atlamissin

Kim var kim yok etrafinda
Diye bakmamis
O yüzden geçmis gelecek yok sayip
Ona saldirmissin

Sen onun cebinde
O benim elimde
Ben senin üstünde
O benim altimda
Mümkün olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder