12 Şubat 2013 Salı

Özür Dilemiyoruz - Murat Korkmaz


nakarat Mimar Sinan:

Soykirim dedin, genozid dedin,
holocaust'a benzettin, hakkimi yedin
sanli tarihim benim o kime kiymis ceddim
ne aci talihim benim, bizden ne istedin?


soykirim dedin, genozid dedin,
ne zannettin de kendini, tarihimi kirlettin
kaderimiz bizim, biz aslinda kardesiz
kimimiz de kallesiz, anlayana söyleriz.


verse 1 Murat:

özür dilemem asla ben, katil degil atalarim,
bu bir tuzaksa aldanmam ben dogrulari anlatirim
tecavüz edilen kadinlar, katledildi cocuklar
söyle bana bizden özür dileyen mi var
tüm dünyaya yasattik biz 600 yil medeniyet
birden cikarttilar soykirim adinda bir hayalet
korkani korkuttular da hayalete inanmam ben
holocaust'a örnek diye yaziyor gazeteler
Tarihin yalanli, kampanyaniz basarili olsa bile,
gercekler degismez unutma bunu
sanlidir osmanlimiz biz kirletmeyiz adini
sen ne dersen de onlar yasadilar islami
dis güclerin etkisiyle baslayan bir kampanya bu
yüzyillarca ic ice yasanmadi mi düsün bunu
böl, parcala ve yönet, Irak bunun örnegi
hepimiz kaybederiz, oyunlara gelmeyin.

verse 2 Murat:

türk, kürt, laz, cerkez,
alevi sünni, ermeni farketmez
önce insan ol biraz ve bayragina saygi göster
yasadigin topraklara sakin ihanet etme
neyin pesindesiniz, ve neyi ispat etmek istersiniz
bilmem ama cok kuvvetli lobiniz
bütün dünyada etkin, fakat bosa hevesiniz
bu topraklardan bes kurus göremessiniz
fakat daha önemlisi adimizi kirletemessiniz
bosuna bu hedefiniz bunu biliniz
islemedigmiz bir suc bu günah kecisi degiliz
bize yapilanlar gizlenir hep bilirsiniz
fransa bekler pusuda bize düsman oldular
malesef biz ayni sistemi, kullaniriz usta
islamin terbiyesiyle yasadik biz yasiyoruz
kimi kardes, kimi kalles, bunu iyi seciyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder