25 Şubat 2013 Pazartesi

Ortam Çocuğu - Mert İçgören


öglen iki gözlerim açik
tostum önümde gazetemle birlikte
yine bir gün basliyo karilarin pesinde
önce dus saç tras
sonra üst bas
karilar diyecek mert yine tas
telefon durmuyor her dakika çaliyo
karilar ardi ardina ariyo
sarisin kizil esmer kumral
su saydiklarimin hepsi de mal
yarim saatte disarda
akmerkez papermoonda
en iyi masada
karsimda kariyla
kim diye sorma
90-60-90 manken olur ablan
sakin kiskanma
çok soru sorma
nerden buldun mert abi
diye beni yorma
isimiz bu oglum
beni bogma
ister tikky de ister ciks
ister ortam çocugu ister piç
hiç fark etmez
hiç rahatsiz etmez
bazi gerçekleri hiç degistirmez
ister kro de ister amele
ister concon ister sosyete
kari kiz bende oglum her gece
alirim aklini
beni iyi dinle
aksamüstü bebekte
altimda bmw
porsche ferrari benim evin önünde
ayagim paspasta en sol seritte
yine veriyorum bir mersonun eline
oradan bir gym patlar sonra solaryum
aksamki maçça hazirlaniyorum
zeki çevik ve ahlaksizim
beni böyle seven kizin hastasiyim
burdan nereye akalim
neresi piyasa derken
dediler reina
dedim daha erken
önce bir yemek yapalim
bulalim bir manken
ugrariz daha sonra
tekneyle geçerken
ilerleyen saatte
yaptik bir masa
gel bir içki vereyim
rahatlatir valla
merak etme
bir siseden hiç birsey olmaz
türküz biz
içki bizi çarpmaz
kolumda onsekizlik
önümde absolut red bull jack ve cin tonik
çok içmiyorum walla
sadece göstermelik
kiza içiriyorum hepsini
sarisin bir gecelik
motor bu
yakit ister ne de olsa
ask ister ilgi ister
sevgi ister ne de olsa
direk kafa salla
söyle ne bekliyosun
zafere giden yolda her sey mübahtir
kanka
gecenin sonunda evin yolunda
karilar kolumda
ikisi arkada biri yanda
10 dakika sonra benim yatakta
hadi çikar sunu beni yorma
gece yeni basliyor
anlarsin ya
ister tikky de ister cix
ister ortam çocugu ister piç
hiç fark etmez
hiç rahatsiz etmez
bazi gerçekleri hiç degistirmez
ister kro de ister amele
ister concon ister sosyete
kari kiz bende oglum her gece
alirim aklini
beni iyi dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder