5 Şubat 2013 Salı

Kumandayı Ver - Cenk Taner


Sabah bizim marketten bir gazete aldim, bir ekmek
Birakmaya karar vermistim sigarayi, yine aldim bir paket
Gün bugündür deyip düstüm yollara
Uykulu gözlerle baktim sarisin kiza
Elli kisi var miydik ki vapurda?
Disarida hava buz gibi, çaycidan hayir yok gibi
Hala uykulu, hala sakinim , bak hala ölmedim
Sinirler midelere, alistik bos sözlere, bak göründü Kadiköyü
Kim söyledi sana: ask sanattir
Bilmiyormuydun sadece besindir: taze ve bayat
Neylersin buymus hayat
Yanlizliklar, pesin ödenmis faturalar
Evlerimiz ufakti, kitaplar, egolar, karincalar vardi
Gece yanlizliklar, bazen alolar, yataklar kararagahti
Dost muyduk, düsman mi zap meydaninda
Bu kanaldan sikildik nerde bu kumanda
Bakarken ekranda haytlara, rekorlar kirmistik yüksek atlamada
Mahkum olduk simdi düsmüs çitalara
Bitmisse bitmistir, israr etmenin ne anlami var
Bu kanaldan sikildik , n'olur uzatma kumandayi ver

cenk taner şarkı sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder