8 Şubat 2013 Cuma

Kadehi Şişeyi Kırarım Bugün - Cengiz Kurtoğlu


Gelmeyin üstüme sakin gelmeyin
Dostu arkadasi kirarim bugün
Gözümde anilar canlandi yine
Kadehi siseyi kirarim bugün

Kim var benim gibi yazisi kara
Gençligim gömüldü aci yillara
Bir sevgi yüzünden düstüm yollara
Kadehi siseyi kirarim bugün

Bu sarkilar var ya, ah bu sarkilar
Sanki yalniz beni anlatiyorlar
Kaderin böylesi düsman basina
Insan sasiriyor dost bulmayinca

Kalbimden bir seyler koparcasina
Kadehi siseyi kirarim bugün
Içimden bir seyler koparcasina
Kadehi siseyi kirarim bugün

Kim var benim gibi yazisi kara
Gençligim gömülmüs aci yillara
Bir sevgi yüzünden düstüm yollara
Kadehi siseyi kirarim bugün

En büyük askimdan almisim yara
Kadehi siseyi kirarim bugün
Bir sevgi yüzünden düstüm yollara
Kadehi siseyi kirarim bugün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder