17 Şubat 2013 Pazar

Giderken Gidenler - Mesth


Nakarat x 2

Sadece bakabildim giderken gidenler
önümde bos siseler kül tablasi full çeker
Basar ansiz hüzün yanliz gecelerde
Duygularim gitti benden sevgi yoktu zaten

No.1 bölüm

Bazen otururum yanliz insanlara bakmak güzel
o kiz güzel beni çeker ama istemem
herseyden bikmis bi halim pes etmek istemez
gözlerden uzak bi yerde alt katta ben ve mesth
etrafim hep kanka ama konusacak bi kimse yokki
bu gece 4 sarki yazdim belki bunun nedeni
ailem öyle parçalanmiski evim otel gibi
alev alev savas yeri televizyon ekraninda
kaçani vur coo kaçari yok bu isin
gece gökyüzünün rengi bizim içimizin
kumardan bi farki yok bizim isimizin
hiç bi konuda fikriniz yok sizin hepinizin
yaraya kanli gömlek sar canlandirma dizilerde
bankta yatan hiç kimse oteldeki bey efendi
ambulans hiç gelmicekti yerde can çekisti
cünkü kimse aramamisti gazete kagidi kefeni

Nakarat x 2

Sadece bakabildim giderken gidenler
önümde bos siseler kül tablasi full çeker
Basar ansiz hüzün yanliz gecelerde
Duygularim gitti benden sevgi yoktu zaten


Mesth bölüm

Lanet ettim bu dünyaya her daim piçlesirken
kimsesiz bu ruhumda ben bedeni yasatirken
hevesim öyle tükendiki anlatmak imkansiz
her geçen gün yaslanirken aglatilmak anlamsiz
kaygisizca bitirdigim günlerim hiç olmadi
istedimki gelecek adina hayallerim solmasin
yargiladim bu gün yine sabaha karsi kendimi
günes dogdu ben tükendim bir umudum kalmadi
anladimki herkesin kendi ipi elinde
s.kmisim bu adaleti 58 yerinden
derinden bi nefes daha çektimki içine
follos olmus anilarin vurulsun ta dibine
amaçsizca bitirdigim bu 19 yil için
içimde bir hüzün dogar sebeb hedefsizlik için
niçin diye sorgulamak belki bazen cok yanlis
hersey zaten s.ktir olmus bi tek rap kalmis

Nakarat x 2

Sadece bakabildim giderken gidenler
önümde bos siseler kül tablasi full çeker
Basar ansiz hüzün yanliz gecelerde
Duygularim gitti benden sevgi yoktu zaten

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder