3 Şubat 2013 Pazar

Gelin Mi Sandın - Ceylan


Yürü yalan dünya sana mihletim mi var
Basimda kopan kiyamet senin degil mi
Hay bendeki bu sansima kismetim mi var
Ziyan ettigin ha bu can benim degil mi

Beyazlari giydirdinde gelin mi sandin
Bas ucumda tas duvagi var telim mi sandin
Bunca ömür geldi geçti neler gördün ki
Sanki gurbet eli yurdum yerim mi sandin

Oturdum esik dibine derdim yazarim
Öldüm ama mezarimi kendim kazarim

Yürü yalan dünya senden biktim usandim
Bagrima bastigim taslar senin degil mi
Yol iz bilmez garip idim yaktinda yandim
Gözümden döktügüm yaslar benim degil mi

Beyazlari giydirdinde gelin mi sandin
Bas ucumda tas duvagi var telim mi sandin
Bunca ömür geldi geçti neler gördün ki
Sanki gurbet eli yurdum yerim mi sandin

Oturdum esik dibine derdim yazarim
Öldüm ama mezarimi kendim kazarim

Siir :

Yürü yalan dünya sana gelen neyini gördükü
Bunca ömür geldi geçti giden ne götürdü ki
Dertli gezer derman bilmez kefenini dokutursun
Ah ulan dünya azraille gardasmisin
Hep fatiha okutursun gardasi gardasa vurdurursun
Zalim dünyasin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder