4 Şubat 2013 Pazartesi

Bahrevan - Cevdet Bağca


Diyarbakir kokardi saçlarin, gözlerin Bahrevan
Her geldiginde bana sen, dururdu zaman
Firar ederdim gözlerine, mültecin olurdum

Ben pesinde rüzgâr olurum
Ben pesinde Ferhat olurum
Ben pesinde Firat olurum
Sen de Dicle

Gelirsen ayin tam üstünde kederli bir bulut tutamaz gözyaslarini
Harran papatyadan bir gelinlik giyer arsiz, zamansiz
Gelirsen Dersim'e Dersim'e kirlangiçlar geri döner, Munzur gülümser
Gelirsen kizil bir gelincik olup açacak Ararat, Zap sana kosacak durmaksizin
Gelirsen Batman'da intihar son kursununu kendine sikacak
Ani kurtulacak susmalarin dilinden
Ve Çorum ve Maras ve Sivas yüzünü yikayacak yagmurda
Içimdeki Kizildeniz doydu kana
Kizilirmak'tan alayim selamini
Merhaba de vurulmus güvercinler askina merhaba

Ben pesinde rüzgâr olurum
Ben pesinde Ferhat olurum
Ben pesinde Firat olurum
Sen de Dicle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder